Вітаємо на сайті нашого ліцею

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ


ЗАГАЛЬНІ НАСТАНОВИ

 

Навчання в умовах карантину – неочікуваний виклик для вчителів та учнів, який засвідчить, наскільки вони розуміються на цифрових технологіях і є медіаграмотними, тобто володіють важливими навичками ХХІ століття, які на сьогодні потрібно застосовувати в режимі дистанційного навчання.

Перед кожним закладом загальної середньої освіти, кожним педагогічним працівником постала низка запитань, як-от: «Які форми та способи є оптимальними для організації навчання з використанням технологій дистанційного навчання?»; «Як оцінити результати навчання здобувачів освіти і при цьому забезпечити об’єктивність цих результатів?»; «Чи мають здобувачі освіти в умовах віддаленого навчання рівний доступ до отримання якісних освітніх послуг?». Запитання непрості, а отже, легкі відповіді, які б задовольнили всіх, знайти складно.

 

Керівниками закладів загальної середньої освіти відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 406 від 16.03.2020 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19» було видано наказ про організацію роботи очолюваних ними закладів під час карантину, яким визначити особливості провадження освітнього процесу. Заклад освіти повинен виробити власні підходи до контролю та оцінювання результатів навчання, моніторингу якості організації онлайн-уроків, їх змістового наповнення, нормативів щодо обсягу, характеру та часу виконання домашніх завдань; надати покрокові інструкції батькам та дітям стосовно того, як організувати самостійну роботу вдома, дотримуючись звичного режиму як при очному навчанні та водночас не забуваючи про відпочинок; чітко визначити, як відбуватиметься навчання та забезпечуватиметься зворотний зв’язок у системі «вчитель – учень» як ключовий елемент дистанційного навчання, а також забезпечити виконання освітніх програм, зокрема шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладів освіти здобувачами, а у виняткових випадках – шляхом ущільнення графіку освітнього процесу.

 

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ-ПРЕДМЕТНИКАМ

 

Навчальний матеріал із предметів, який учні мають опрацювати самостійно в умовах віддаленого навчання, об’ємний за обсягом і нерідко складний для опрацювання в домашніх умовах. З огляду на це, кожен учитель має спільно з учнями та їхніми батьками виробити підходи до навчання, контролю та оцінювання результатів навчальної діяльності учнів в умовах карантину.

Найперше слід пояснити учням правила, за якими буде організоване навчання: скільки занять буде проведено впродовж тижня, о котрій годині, в якому режимі працюватимете, куди і як слід відправляти завдання та в які терміни тощо. Інструкції повинні бути конкретними, діти мають розуміти, що в них є чітка дата, до якої треба виконати завдання і надіслати вчителю.

Педагог має повідомити учням, що основним засобом навчання буде підручник, та домовитися, в якому форматі буде з ними працювати. Також учні можуть скористатися переглядом онлайн-уроків, адже телевізор є майже в усіх. Це потрібно, щоб упевнитися, чи кожен учень буде долучений до навчання й отримає якісні освітні послуги.

Важливо правильно ставити дітям завдання. Вираз «опрацювати параграф» для дитини може нічого не означати. Вимоги мають бути чіткими і зрозумілими учням, а завдання конкретними й однозначними, наприклад: прочитати параграф і сформулювати запитання для розуміння прочитаного, стисло переказати зміст, скласти план теми/твору, подати матеріал у формі таблиці/схеми, дати письмову відповідь на питання тощо.

Потрібно не тільки давати навчальний матеріал учням  для опрацювання, а й дбати про об'єктивність результатів, що не менш важливо. Задля цього доцільно збільшувати питому вагу завдань творчого та проблемного характеру, які спонукатимуть учнів міркувати, а не пригадувати й відтворювати знання.

Співпрацю з учнями треба організувати таким чином, щоб не тільки зацікавити, а й бути впевненим у розумінні та свідомому засвоєнні матеріалу. Для цього підійде формат «поставте запитання вчителю». Якщо учень працює самостійно і йому щось незрозуміло, він пише про це вчителю.

 

 

 

 

 

 


Останній дзвоник 2017

Закінчився навчальний рік 2016-2017.

Для 11 класу пролунав справді останній дзвоник.

Класний керівник, Сметанська М.І., вітає своїх випускників з закінченням школи 

та дарує вірш-напуття:

29.05.2017 | Aдмін | Читати далі

31 річниця Чорнобильської трагедії

З цієї нагоди у школі провели урочисту лінійку, на якій вшанували память жертв трагедії

26.04.2017 | Aдмін | Читати далі

Новини

Стали відомі результати VІІІ Всеукраїнської українознавчої гри "Соняшник" - 2017

Адміністрація школи хоче подякувати всім, хто приймав участь, а це 22 учні, серед яких Граб Діана (5 клас), Чорна Маріна (9 клас), Литвинюк Іван (10 клас) з дипломами ІІІ ступеня та Семенюк Михайло (5 клас) -диплом ІІ ступеня.

12.04.2017 | Aдмін | Читати далі

Останні новини

 

Насамперед хочемо привітати Асаулу Ольгу (6 кл.) та Андрущенка Максима (5 кл.), які були нагороджені

грамотами відділу освіти Тульчинської райдержадміністрації за творчі здобутки, високу виконавську майстерність у конкурсі солістів-вокалістів та читців "Зоряна мрія".Молодці!

14.03.2017 | Aдмін | Читати далі

Підсумки конкурсів

 15 лютого 2017 р. був проведений ІІ етап конкурсу інсценізації творів  І.Франка, в якому взяли участь 59 учнів із 13 шкіл району.

 Журі оцінювало конкурсантів за такими критеріями: знання тексту, виразність, сценічний образ, відповідність віковій категорії, техніка мовлення, логіка читання, позамовні засоби.

Одинадцятикласників Ганнопільської ЗШ І-ІІІ ст.відмітили за передачу емоцій головних героїв – це Миколи ( Дуб В.) та Анни ( Ясько Д.), за оригінальне представлення  сценічного образу та виразне читання. Отже:

 ІІ місце - Дуб Владислав ( уч.11кл.)   ІІІ місце -Ясько Діана ( уч. 11кл.)


 

 

 

22.02.2017 | Aдмін | Читати далі

Батьківські збори

 

22.02.2017 о 14-00 в приміщенні школи відбудуться загальношкільні батьківські збори

 

08.02.2017 | Aдмін | Читати далі
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 «10» 11 12 13 14 15 16
Всього новин: 92