ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ЗАГАЛЬНІ НАСТАНОВИ
Навчання в умовах карантину – неочікуваний виклик для вчителів та учнів, який засвідчить, наскільки вони розуміються на цифрових технологіях і є медіаграмотними, тобто володіють важливими навичками ХХІ століття, які на сьогодні потрібно застосовувати в режимі дистанційного навчання.
Перед кожним закладом загальної середньої освіти, кожним педагогічним працівником постала низка запитань, як-от: «Які форми та способи є оптимальними для організації навчання з використанням технологій дистанційного навчання?»; «Як оцінити результати навчання здобувачів освіти і при цьому забезпечити об’єктивність цих результатів?»; «Чи мають здобувачі освіти в умовах віддаленого навчання рівний доступ до отримання якісних освітніх послуг?». Запитання непрості, а отже, легкі відповіді, які б задовольнили всіх, знайти складно.
Керівниками закладів загальної середньої освіти відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 406 від 16.03.2020 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19» було видано наказ про організацію роботи очолюваних ними закладів під час карантину, яким визначити особливості провадження освітнього процесу. Заклад освіти повинен виробити власні підходи до контролю та оцінювання результатів навчання, моніторингу якості організації онлайн-уроків, їх змістового наповнення, нормативів щодо обсягу, характеру та часу виконання домашніх завдань; надати покрокові інструкції батькам та дітям стосовно того, як організувати самостійну роботу вдома, дотримуючись звичного режиму як при очному навчанні та водночас не забуваючи про відпочинок; чітко визначити, як відбуватиметься навчання та забезпечуватиметься зворотний зв’язок у системі «вчитель – учень» як ключовий елемент дистанційного навчання, а також забезпечити виконання освітніх програм, зокрема шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладів освіти здобувачами, а у виняткових випадках – шляхом ущільнення графіку освітнього процесу.
ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ-ПРЕДМЕТНИКАМ
Навчальний матеріал із предметів, який учні мають опрацювати самостійно в умовах віддаленого навчання, об’ємний за обсягом і нерідко складний для опрацювання в домашніх умовах. З огляду на це, кожен учитель має спільно з учнями та їхніми батьками виробити підходи до навчання, контролю та оцінювання результатів навчальної діяльності учнів в умовах карантину.
Найперше слід пояснити учням правила, за якими буде організоване навчання: скільки занять буде проведено впродовж тижня, о котрій годині, в якому режимі працюватимете, куди і як слід відправляти завдання та в які терміни тощо. Інструкції повинні бути конкретними, діти мають розуміти, що в них є чітка дата, до якої треба виконати завдання і надіслати вчителю.
Педагог має повідомити учням, що основним засобом навчання буде підручник, та домовитися, в якому форматі буде з ними працювати. Також учні можуть скористатися переглядом онлайн-уроків, адже телевізор є майже в усіх. Це потрібно, щоб упевнитися, чи кожен учень буде долучений до навчання й отримає якісні освітні послуги.
Важливо правильно ставити дітям завдання. Вираз «опрацювати параграф» для дитини може нічого не означати. Вимоги мають бути чіткими і зрозумілими учням, а завдання конкретними й однозначними, наприклад: прочитати параграф і сформулювати запитання для розуміння прочитаного, стисло переказати зміст, скласти план теми/твору, подати матеріал у формі таблиці/схеми, дати письмову відповідь на питання тощо.
Потрібно не тільки давати навчальний матеріал учням для опрацювання, а й дбати про об'єктивність результатів, що не менш важливо. Задля цього доцільно збільшувати питому вагу завдань творчого та проблемного характеру, які спонукатимуть учнів міркувати, а не пригадувати й відтворювати знання.
Співпрацю з учнями треба організувати таким чином, щоб не тільки зацікавити, а й бути впевненим у розумінні та свідомому засвоєнні матеріалу. Для цього підійде формат «поставте запитання вчителю». Якщо учень працює самостійно і йому щось незрозуміло, він пише про це вчителю.
Сьогодні - 100-річчя героїчного бою під Крутами
29 січня ми відзначаємо 100 річчя бою під Крутами. Це одна з найтрагічніших сторінок в історії України.Молоді юнаки повстали проти більшовицьких загарбників під станцією Крути.
У нерівному бою зійшлися дві сили: менша, але мужня і волелюбна, і більша- хорстока і кривава.
Українське війська, які складалися зі студентів і учнів старших класів під керівництвом Аверкія Гончаренка вступили в нерівний бій з більшовицькою Червоною Армією.В умовах відсутності української регулярної армії саме українській молоді довелося стати на захист Батьківщини. трагічна доля спіткала більшість із них, але померли вони за Україну.
Підсумки першого тижня навчання 2018 р.
Наша школа зайняла 1 місце серед навчальних закладів району,в конкурсі на найкраще новорічне оформлення шкільного подвіря, та школи. За перемогу ми отримали сертифікат на 3 тисячі гривень.
Учні з задоволенням прийняли участь у акції, найактивніших нагороджено грамотами.
Підсумки ІІ етапу олімпіади з правознавства
У ІІ етапі олімпіади взяло участь 43 учні, з них 26 - учнів сільських шкіл.
На підставі протоколу оргкомітету та журі і підсумків проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з основ правознавства
маємо такі результати:
6 грудня - День Збройних Сил України.
Адміністрація школи вітає чоловічу частину школи та дарує їм такі слова:
Збройні сили України —
Слава, гордість, міць країни!
Захищають мир, свободу
Служать рідному народу!
Щира шана і подяка
Хлопцям, молодим солдатам,
Що строкову службу чесно
Сприйняли, як борг почесний!
Матері й батьки шановні
Вихованням послідовним
Відчуття патріотизму
І повагу до Вітчизни
У серцях синів зростили —
Вартувати відпустили
Мирну, вільну і єдину
Незалежну Україну!
Тож вшануймо в день святковий
Всіх без винятку військових!
Завдяки їх чесній службі
Живемо у мирі, дружбі!
Адже мир тоді панує,
Коли армія чатує!
Підсумки конкурсу читців
8 листопада відбувся ІІ етап конкурсу читців та інсценізації творів серед учнів 7-11 класів, приурочений 80-річчю від дня народження А.Бортняка та 80-річчю від дня народження В.Стуса, в якому взяли участь 105 учнів із 30 шкіл району.
Шкільний садок
На території школи зусиллями робітників та адміністрації школи, за допомоги учнів було закладено сад на 80 дерев.