План роботи 2019-2020
Робота з читачами щодо формування і задоволення їхніх читацьких потреб.
№ п/п |
ЗМІСТ РОБОТИ
|
Термін виконання |
Відповід. |
Відмітка |
1 |
Записати до бібліотеки першокласників |
вересень |
бібліот. |
|
2 |
Провести перереєстрацію читачів |
протягом року |
бібліот. |
|
3 |
Проводити бесіди про правила користування бібліотекою |
протягом року |
бібліот. |
|
4 |
Проводити роботу з ліквідації заборгованості читачів |
протягом року |
бібліот. |
|
Індивідуальна робота з читачами
|
||||
1 |
Проводити роботу при виборі книг: · рекомендаційні бесіди; · бесіди про прочитане; · індивідуальні консультації біля книжкових виставок |
протягом року |
бібліот. |
|
2 |
Провести групові та індивідуальні аналізи читацьких інтересів у 5 класі. |
січень-травень |
бібліот. |
|
3 |
Провести захист читацьких інтересів у 7 класі. |
березень |
бібліот. |
|
4 |
Оформити виставку формулярів кращих читачів. |
березень |
бібліот. |
|
Взаємодія бібліотеки з педагогічними працівниками.
|
||||
1 |
Інформаційне забезпечення проведення педагогічних рад: · підготовка анотованих списків літератури · оформлення книжкових виставок · інформувати вчителів про новинки літератури, які надійшли до бібліотеки Систематично поповнювати картотеку статей періодичної преси. |
протягом року
протягом року
|
бібліот.
бібліот.
|
|
2 |
Брати участь у підготовці та проведенні предметних тижнів. |
протягом року |
бібліот. |
|
|
|
|
|
|
3 |
Брати участь у засіданнях методичних об’єднань учителів-предметників, педагогічних рад з різних питань навчання та виховання, виступати з інформацією про літературу даної тематики |
протягом року |
бібліот. |
|
4 |
Взяти участь у Всеукраїнській акції «Живи, книго!» (план додається) |
протягом року |
бібліот. |
|
5 |
Проводити індивідуальне інформування вчителів, що атестуються |
протягом року |
бібліот. |
|
Тиждень дитячої та юнацької книги
|
||||
Заходи щодо формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу засобами книги в процесі позакласної роботи
|
||||
1 |
Бесіда «Я і моє рідне село» |
вересень |
бібліот. |
|
2 |
Збір матеріалів з теми «Гріє душу село, моє рідне село» |
протягом року |
бібліот. 5-6, 10-11 кл. |
|
3 |
Збір матеріалів з теми «Цілющі джерела» |
протягом року |
бібліот. |
|
4 |
Оформлення виставки «В моїй подільській стороні я бачу всю красу Вітчизни» |
|
|
|
5 |
Провести цикл бесід по класах «Книга - джерело знань», «Бережи книгу», «Бережи шкільне майно, свої і чужі речі». |
вересень |
бібліот. 1-8 кл. |
|
6 |
«На хвилину зупинись – нові книги подивись» |
вересень |
1-11 кл. бібліот.
|
|
7 |
«Сторінками твого підручника» |
вересень |
|
|
8 |
«Закони вулиць і доріг» |
вересень |
|
|
9 |
«Неопалима купина» |
вересень |
|
|
10 |
«Хай не міліє джерело» |
вересень |
|
|
11 |
«Повернені імена в українську літературу» |
вересень |
|
|
12 |
«Письменники Вінничини» |
вересень |
|
|
|
||||
Заходи з народознавства
|
||||
1 |
Поповнення новими матеріалами тематичних папок. |
протягом року |
бібліот. |
|
2 |
Оформлення книжкової виставки «Хай не міліє джерело» |
вересень |
бібліот. |
|
Заходи, спрямовані на підвищення якості навчально-виховного процесу
|
||||
1 |
Свято «Прощання з Букварем» |
листопад |
бібліот. |
|
2 |
Свято «Посвята в читачі» |
листопад |
бібліот. |
|
Заходи, щодо проведення предметних тижнів
|
||||
1 |
Оформляти книжкові виставки; |
протягом року |
бібліот. |
|
2 |
Проводити огляди літератури; |
протягом року |
бібліот. |
|
3 |
Проводити конкурси знавців творчості; |
протягом року |
бібліот. |
|
4 |
Вікторини, мовознавчі турніри, тощо |
протягом року |
бібліот. |
|
Заходи щодо виховання естетичних смаків, любові до культури, мови, літератури
|
||||
5 |
Поповнювати тематичні папки «Люби і знай свій рідний край», «Митці рідного краю», «Співець душі народної» |
протягом року |
бібліот. |
|
6 |
Організувати виставки: «Шляхами Кобзаревого життя», «Ніколи не сміявся без любові»(до 125-річчя з дня народження Остапа Вишні), «Великий сонцепоклонник» (до 150-річчя з дня народження М.Коцюбинського) |
протягом року |
бібліот. |
|
7 |
«Живий Володимир Самійленко» (до 150 – річчя з дня народження В.Самійленка), До 95 – річчя з дня народження П.Загребельного |
протягом року |
бібліот. |
|
Заходи щодо екологічного виховання та природоохоронної роботи
|
||||
1 |
Оформити книжкові виставки: |
|
|
|
а |
«Оберігати природу – оберігати Батьківщину» |
до 1.09 |
бібліот. |
|
б |
Конкурс-вікторина «У вільну хвилину: загадки про природу» |
квітень |
бібліот. |
|
Заходи щодо правового виховання
|
||||
1 |
Поповнення книжкової виставки «Україна – правова держава» |
протягом року |
бібліот. |
|
2 |
Бесіда «Права й обов’язки учнів» |
вересень -жовтень |
бібліот. |
|
Етичне виховання
|
||||
1 |
Бесіда «Чи завжди ви ввічливі» |
жовтень |
бібліот. |
|
2 |
Оформлення книжкової виставки «Подорож у Краіну Етику» |
жовтень |
бібліот. |
|
Заходи щодо здорового способу життя
|
||||
1 |
Поновлення книжкової виставки «Здорові діти – здорова нація» |
протягом року |
бібліот. |
|
2 |
Провести вікторину «Подорож на планету «Зелена аптека» |
травень |
бібліот. |
|
3 |
Літературна вікторина «Азбука здоров’я» |
грудень |
бібліот. |
|
Ведення довідково-бібліографічного апарату та довідково-бібліографічного обслуговування
|
||||
1 |
Систематично здійснювати бібліографічне інформування учнів та вчителів шляхом усного інформування, оглядів літератури, інформаційних списків нових надходжень, тематичного огляду літератури |
протягом року |
бібліот. |
|
2 |
Систематично поповнювати картотеку законодавчих та нормативних документів Міністерства освіти і науки України, статей педагогічної преси; Систематично вести роботу з картотеки підручників |
протягом року |
бібліот. |
|
|
|
|
|
|
3 |
Вивчати інформаційні потреби вчителів, учнів за допомогою опитувань, анкетування |
протягом року |
бібліот. |
|
4 |
Вилучати картки із застарілими матеріалами |
протягом року |
бібліот. |
|
5 |
Скласти інформаційні списки літератури з рекомендаційного та позакласного читання |
до 1.09 |
бібліот. |
|
6 |
Поповнити виставку «В моїй Подільській стороні я бачу всю красу Вітчизни» |
до 1.09 |
бібліот. |
|
7 |
Провести конкурс знавців «Мій рідний край, моя земля…» |
січень |
бібліот. |
|
Формування бібліотечного фонду
|
||||
1 |
Систематично здійснювати поточне комплектування шкільної бібліотеки шляхом: - передплати періодичних видань; |
протягом року |
бібліот. |
|
|
- спонсорської допомоги «Подаруй бібліотеці книгу» |
січень |
бібліот. |
|
Заходи щодо збереження книжкового фонду
|
||||
1 |
Поповнювати виставку «На хвилинку зупинись – нові книги подивись» |
протягом року |
бібліот. |
|
2 |
«Ану, дітки, зупиніться, книжечки ці роздивіться» |
протягом року |
бібліот. |
|
3 |
Провести доброчинну акцію «Подаруй бібліотеці книгу» |
протягом року |
бібліот. |
|
4 |
Провести бесіди щодо збереження книжкового фонду |
вересень |
бібліот. |
|
5 |
Провести захист читацьких формулярів. |
грудень - квітень |
бібліот. |
|
6 |
Проведення шкільного щорічного Всеукраїнського конкурсу «Живи, книго!» (додаток) |
протягом року |
бібліот. |
|
Підвищення кваліфікації. Організаційно – методична робота. Зміцнення матеріальної бази.
|
||||
1 |
Скласти річний план роботи шкільної бібліотеки на 2020-2021 н. р. |
до 1.09 |
бібліот. |
|
2 |
Оформляти щоденник роботи шкільної бібліотеки. |
до 1.09 |
бібліот. |
|
3 |
Координувати роботу бібліотеки з бібліотеками інших шкіл району |
протягом року |
бібліот. |
|
4 |
Оформляти передплату на газети та журнали для бібліотеки. |
протягом року |
бібліот. |
|
|
|
|
|
|